nuffnang ads

March 31, 2011

Awan

Hari ini tiada gambar makanan. Aku hanya ada gambar Menara KL dan KLCC sahaja yang dihiasi dengan kepulan awan gemuk-gemuk. Cantik!

Siapa la agaknya yang sesat sampai ke blog aku. Dari Israel, agaknya apa dia tengok. Gambar makanan or dewman yang nak kata howt tapi macam tak pun.. hahahaha *fengsan


Sekian, itu sahaja untuk hari ini. Aku selalu letak gambar makanan kan? Si sunflower sudah tertipu, dia ingat dewman ni gigih masak lepas balik kerja. Owhhh tentulah tidak.. itu semua masakan makcik aku, t. linda, jojet, makayah aku dan kedai. Aku? kalau di hitung adalah 2..3 masakan dari semuanya :)

3 comments:

Anonymous said...

2 org malaysia,
1 org yahudi.

Yun said...

weh....ni hasil dr HTC...meletsss ok

Dewman said...

a ah.. tapiiii dah di edit..

Nuffnang Ads