nuffnang ads

March 29, 2011

Lunch

Aku n the geng (budak2 opis) selalu di ajak 'cuci kereta' (hint tuk keluar makan tengahari) oleh brader bear. Alang2 cuci kereta, brader bear ajak la kami makan tengahari. Selama aku menjalankan aktiviti terlarang ini (terlarang sebab cuci keta bos yang besar itu dan ambil kesempatan dengan transport yang ada untuk jalan2) tempat makan yang kami pergi tak sah kalau harga tak melebihi 10 hinggit. Paling murah pun 8 hinggit.. ya aku pernah kena 8 hinggit untuk 2 lauk tanpa air di meja.

Bawah ni salah satu tempat yang mahal.. Aku tau nasi padang mahal tapi agak2 la kan. Murah lagi makan nasi padang dekat minang apa tah.. tapi area kampung baru.





Selamat menjamu selera.. makan juga walaupun dalam hati membebel sebab mahal. Walaupun kekadang aku tak kisah berhabis duit kat makan.. tapi kekadang membebel juga.

2 comments:

izzanis said...

salam singgah.. :)

Dewman said...

sila2.. selamat menjamu mata dengan gambar2 yang ada :)

Nuffnang Ads