nuffnang ads

March 22, 2011

Dating Bersama Ahli GGO

Buat pertama kali aku dating dengan GGO utk tahun 2011. Walaupun kami hanya berkomunikasi secara email berantai tapi kami tetap rindu untuk bersua, menatap muka masing2. Besar ke, lebar ke, kuncup ke.. jijon je maintain.. sakit tu!

Kami janji nak jumpa di Sunway Piramid pada pukul 10 pagi. Aku sampai pukul 10 lebih.. pastu jumpa si hsm bersama soljer.. call si sunflower terkejut mak ok, awal bebeno kalah kami berempat. Selalunya bila acara makan tengah berlangsung baru nampak si sunflower datang. Hehehe, tipu je jangan marah! Awal pun bersebab, si suami tak join. Patut la awal.

Lepas makan, gossip2 sket.. teman si sunflower berbelanja.. susah okeh nak cari baju saiz double, triple L ni.. penat, keluar masuk, bilik tukar baju. Ketat sana la ketat sini la. Sebab tu aku jarang beli baju atau seluar. Setahun ada la 3..4 kali. Sebab aku kumpul duit dulu sebelum nak beli baju. Oleh kerana saiz aku ni saiz omputeh, baju aku banyak kat butik2 seperti si mark dan spencer, doroti perkin ke, joan ke.. kedai2 biasa jarang jual baju besar.. nak beli kena g kat isetan atau parkson and so on.. baru ada.. paling murah pun scarlet plus. aku rajin juga beli kat blog.. blog plus size..

Dah la, panjang lak bercerita.. jom tengok gambar.. Aku sempat masuk kedai si mark dan spencer tu.. beli biskut.. kalau harga biasa belas2 ringgit tapi disebabkan dah mark down, harga jadi 7.90.. murah pun sebab expired bulan jun tahun ni.


Choc ni sedapppp.. tq to suami si hsm

Makan di thai2.. tomyam superb, daging lembut, sohoon kerabu meletup dan ayam pandan.. ermm so so je







Gambar kenangan kami bersama. Sayang anda semua

2 comments:

cyanamoose said...

amboi... cantiknya gmbo HTC nie. sentap kenanga! hahaha

btw... kita kena wat aktiviti nie kerap2 sket. atleast release stress masing2 kt opis.. specially kenanga lah! ahahaha

Yun said...

ye...kenanga mmg super duper stress sbb gmail pon xleh bukak kat opis kan..asik lah tertinggal taxi jek.

Nuffnang Ads