nuffnang ads

February 1, 2011

Keputusan yang Betul

Semalam aku mc, doktor kata aku ada demam+selsema+batuk. Sepatutnya aku balik kuantan hari selasa, tapi aku amik keputusan untuk balik semalam. Aku risau kalau sakit aku makin melarat. So, aku gunakan kudrat selagi ada untuk drive sendirian berhad. Dalam perjalanan aku batuk sampai sakit tekak. Dalam kereta tak payah cakap la penuh dengan tisu.. abis satu kotak.

Sampai rumah, aku dah rasa tak sedap bernafas aku sempat bertahan sampai pukul 1.15 pagi je, lepas tu aku surrender sebab asma semakin kritikal. Macam2 bunyi ada. Aku susah nak nafas, nafas jadi pendek so aku minta mak dan ayah aku hantarkan pagi tu juga tuk sedut oksigen. Lepas sedut oksigen dan 2 jenis ubat lelah dan ubat paru-paru yang berharga RM65 baru rasa lega sket. Boleh tidur dengan nyenyak tapi pukul 7 pagi aku bangun tidur duduk sebab dada aku sesak balik sampai sekarang. Tak selesa la kalau jadi macam ni.. Hope aku cepat sihat!

Malam sebelum aku sesak nafas, makchu aku masak fish and chips. Perrgghh western sedap okeh!











Ikan dori, salad with thousand island dressing dan chips. Thank you makchu

No comments:

Nuffnang Ads