nuffnang ads

January 29, 2011

Tolong Jangan Demam

Aku tak sihat sejak semalam. Selsema berat. Sebelum tidur dah makan ubat selsema, tahan sakit dan demam. Nak tak nak kena telan juga ubat sebab pagi tadi aku kena hantar si puteh service kat perodua. Aku tak boleh nak tidur, hidung tersumbat. Kalau sebelah je takpe.. kalau rasa nak bernafas lubang hidung kiri, aku tidur mengiring belah kanan dan via versa. Oleh kerana dua lubang hidung aku tersumbat dengan tekak peritnya lagi so solutionnya aku tidur duduk. Tapi tak dapat la jet tidur duduk lama2.. penat!

Tadi aku kena RM481.. full service air wiper pun kena charge RM1.80.. sebab ada sabun je. Aiyoooo pengsannn!! kalau g kedai biasa takde la semahal perodua paling busuk pun RM200-300.. sebab kalau spark plug elok lagi diaorang tak tukar sama juga dengan air filter. Kalau kat perodua aku tak boleh nak tengok dan tanya, ni tuk apa, ni buat apa, tayar ok ke apa ke. Tapi takpe sekali sekala memanjakan puteh di tempat asal. So aku nak kena cancel g krabi.. duit dah menyusut!! Bolehkannnnn GGO??

Beehoon goreng free kat perodua. Terima kasih enchek deng kerana membenarkan saya mengguna pakai psp untuk mengubat kebosanan ketika menunggu kereta siap. Dont worry takde sehelai beehoon atau tauge jatuh di atas permukaan screen psp. Saya jaga bagaikan minyak yang penuh!

Settle je service, aku g makan tengahari dengan makcik aku di Mines. Tetiba rasa nak makan ayam Kenny Rogers. Terharunya makan ayam sedap sangat. Kalau makan kat the mall takde la sesedap ini.

Aku punya, ayam black pepper bahagian dada. Rugi amik peha since harga RM15. Puas hati.

Makcik aku punya, original.

Tu je la aktiviti aku di hari sabtu. Aku mengantuk nak tidur mungkin kesan ubat tadi. So, happy weekend.

Camni la aku tidur duduk :P

No comments:

Nuffnang Ads