nuffnang ads

February 8, 2011

Pau Tepi Jalan

Sudah seminggu aku demam dan batuk. Hari ini aku MC, insyallah esok aku akan pergi kerja untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang kuli di opis. Walaupun kuli, aku tetap gembira dari buat sebarang kerja berbentuk MLM.

Seminggu cuti aku hanya duduk di rumah. Ada la 2 kali keluar itu pun pergi Maidin teman adik aku dan pergi makan bersama keluarga. Aku tak boleh kena angin luar, aku rasa seram sejuk pastu terus lemah semacam. Dari elok2 aku drive aku suruh adik aku drive lak. Si Linda pun aku tak jumpa. Dia nak exam so malas la nak jumpa risau dia berjangkit.

Ada sekali tu aku keluar semata2 nak cari pau yang aku suka makan sejak kecil lagi. Dia jual pau dalam kereta kancil je depan masjid kuantan. Ada pau kacang dan pau daging. Aku suka tapi mak aku kata dah tak sedap macam dulu. Jom tengok gambar






Selamat menjamu mata

No comments:

Nuffnang Ads