nuffnang ads

January 19, 2011

Resepi Makcik

Aku nak puji makcik aku. Makcik aku memang pandai masak, dah la pandai sedap pula tu. Campak la apa je dalam kuali mesti menjadi. Wah wah wahhh over ya aku puji.. tapi kenyataan memang begitu. Sorang lagi mak sedara aku, makchu.. sama hebat mereka berdua ni.





Yang ni bukan makcik aku masak, tapi kawan makcik aku masak. Dia seorang guru tapi pandai masak calong. Calong tu apa? susah nak terang tapi setakat ni ada kat kuantan je.. pat lain aku tak tau. Dalam calong tu ada tauhu yang disumbat ikan dan juga kopok lekor boleh di makan bersama beehoon atau mee.. ikut suka. pastu nak pedas tambah la cili.. meletop!!


2 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam, tak boleh jadi nih, dah dua kali auntie masuk blog nih, auntie terkecur air liur..dah lah esok pasang niat auntie nak puasa sunat
he he he
tahannnnnn...ujiannnnn..

Dewman said...

auntie pasti boleh.. kat blog auntie pun banyak makanan, sama ngan anak auntie peej tu.. hilang diet saya camni :)

Nuffnang Ads