nuffnang ads

January 9, 2011

Happy Birthday Lagi

Selamat Harijadi buat diri sendiri, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, disihatkan tubuh badan, dipertemukan jodoh dan tidak berat dari berat sekarang.

Bila mencecah umur 31 ni, aku dah tak kisah sangat dengan peningkatan umur. Sebab aku dah ada pengalaman dengan umur pangkal 3. Dulu ya la, dari pangkal 2 ke pangkal 3, buat aku rasa gugup. Alhamdulillah, aku dipanjangkan umur dan aku akan gunakan peluang ini untuk berubah menjadi lebih baik, bertaubat kepadaNya dan mengelokkan ibadatku kehadratNya.

Semoga aku lebih rasa bertanggungjawab, tidak busuk hati, mengubah mood aku yang tak konsisten kepada lebih gembira dan extra extra..

Bila dah berusia ni, aku semakin malas fikir pasal jodoh, serius itu perasaan aku sekarang. Bukan kerana berputus asa, tapi makin lama aku semakin selesa dengan diri aku sendiri. Tapi kalau jodoh depan mata of coz la aku tak tolak. Sebab dah terbiasa hidup seorang, berdikari menjadikan aku rimas dengan orang yang memberi arahan itu dan ini kecuali lead aku la.. dia kes lain. Dia tak suruh aku masak dan iron baju tapi dia suruh aku buat coding je. Tapi apa2 pun aku tetap berusaha untuk mencari jodoh dan kali ini aku mencari orang yang lebih realistik dan basic.

Sekarang yang menjadi kepentingan dalam hidup aku, mencari rezeki yang lebih baik dan beli rumah. Itu pencapaian yang perlu aku titik beratkan bermula dari hari ini.

Yayyyyyyy, aku dah 31 tahun.. happy birthday

p/s: tiada sebiji kek atau sepotong kek sempena harijadi aku, sebab aku rasa bersalah kalau makan benda2 manis. Diet punya pasal.

6 comments:

MiszNoRuL said...

happy birthday dewi..
ade ape pd angka..yg penting masih lagi sehat n happy... (^_^)

Dewman said...

Thank you MiszNorul.. Semoga MiszNoRul juga sihat dan happy di sana :)

raficyber said...

nmpknya ko tak rasa bersalah makan KFC n ais krim hari ini. hahahha

Che Deng said...

hahahahha

Yun said...

happy belated birthday dewi...

cyanamoose said...

happy belated besday kemboja... sorry lama tk berkunjung sini.. mata akak dikaburi makanan di HLA jek. ahaks

Nuffnang Ads