nuffnang ads

January 21, 2011

Mari Memasak

Selalu aku post gambar makanan yang dimasak oleh orang lain tapi kali ni aku nak tunjuk gambar makanan yang dimasak 100% oleh aku. Aku bukannya tak reti masak, reti tapi malas. See how to bergelar isteri kalau masak tuk diri sendiri pun malas. Orang kata bila dah kahwin nanti pandai masuk dapur.. Emm harapan nak pandai masuk dapur tu cam tipis je.. Mak aku pun bising kalau balik kampung aku tak masak, tolong tu ada la.. selalunya ayahanda aku atau bonda yang masak. GILA pemalaskan.. hope rasa malas tu hanya sementara je.

Bukannya aku tak reti masak, reti antaranya lasagna, spegeti, kurma ayam, kari, mee kari, singgang, goreng2 sayur, masak lemak, gulai telur, telur dadar, telur goreng (*pengsan nak juga bagi tau), makaroni sup, bubur daging dan lain2 lagi.. Pandaikan, cuma malas je!






Sarapan pagi yang diberi nama "ikan bilis, kentang, kacang, sosej (ISK2)" yang berkalori.

No comments:

Nuffnang Ads