nuffnang ads

January 4, 2011

Hadiah Besar

Lokasi: Dalam kereta
Bersama: Bonda, Ayahanda, adikanda dan aku

Aku teman mereka beli baju kemeja putih dan tie tuk adik aku. Alang2 kat mall, aku suruh ayahanda aku beli seluar dan kemeja sempena hadiah belated birthday. Dalam perjalanan nak balik rumah...

Bonda: Setiap tahun dapat hadiah dari anak2.. birthday kaklong nanti, papa kena beli hadiah besar la
Aku: iphone, ipad (dalam hati)
Ayahanda: A ahkan.. ya la nanti papa belikan kaklong basikal
Lelain: Gelak2
Aku: Ok gak tu tapi taknak basikal boleh gerak bagi je basikal senaman tu.. beli yang boleh baca nadi terus. Takashima pun boleh!!

So, kesimpulan.. bapak aku masih belum berputus asa untuk melihat anaknya untuk mengecilkan badannya.

Azam tahun 2011, aku taknak kurus dah, aku cuma taknak gemuk dari saiz sekarang. Kan sheleqkannn!!

Malamnya kami pergi makan di Horizon, Kuantan. Aku tempah meja siap2 sekali dengan menu apa nak makan, sampai je terus makan. Senang bukan? Tak perlu nak tunggu depa masak


Ayam masak Horizon, terbaik

Siew pak choy masak oyster sos

Tomyam putih seafood

Siakap masak stem halia

Claypot beancurd

Ikan patin buah masak tempoyak, singgah makan kat rnr temerloh harga RM12 sekeping.

2 comments:

Yun said...

caiyok dewi...
jgn berputus asa..

Anonymous said...

hahhaha...benar! setuju!more realistic dan sy rasa tahun nih kita akan berjaya! never give up - sheleq

Nuffnang Ads