nuffnang ads

September 15, 2010

Posing Time

Gambar ni di ambil selepas beraya di rumah saudara mara, cam ramai je kan padahal satu umah je yang satu lagi tu takde g beraya. So, posing la kejap kat depan umah sebelum tukar baju kelawar sambil makan tart nenas depan t.v.

Dari kiri tu makcik aku, pastu adik laki aku, yang besar, comel tu aku dan yang posing senget tu mak aku..

Comelkan akuuuu.. hahahaha!! berangan..

Laksa tokteh.. terbaikkk!!

motif apakah ini? gara2 tgk citer lagenda budak setan. Ala time si kahshah amik gambar si lisa tu.. kan ada tutup2 muka. Maka inilah hasilnya.. cousin aku, si nina dan awek hot keramat.

Posing di hari raya ke-tiga.. lepas ziarah kubur arwah atuk dan moyang.

Lepas tu apa lagiiii.. melantak roti canai laa!!

Yang ni takde kena mengena ngan raya, tapi nak citer gak. lampu tomyam ni aku beli time kahwin sharna 2008.. baru sekarang nak pakai..

3 comments:

Aujinz said...

comelllllll....

Wahidah said...

amboi posing sakan no..selamat hari raya

Yun said...

apsal makcik lg kurus dr anak dara dia?

larikkkkkkkkkkk

Nuffnang Ads