nuffnang ads

September 7, 2010

Balik Kampung

Hari ni aku balik kampung. Niat di hati nak gerak pukul 7 pagi tapi laaa ni tak tido lagi. Semoga perjalanan aku, selamat sampai ke destinasi. Pagi yang indah ini aku nak upload gambar juadah berbuka puasa. Sebelum itu, aku nak ucapkan terima kasih untuk bos besar dan wifenya kerana baik hati memberi kami sebiji kek coklat yang sedap.


Budak opis kata sedap.

Berbuka Hari Keduapuluhempat


Makan di Sweet Chat, Midvalley. Aku makan nasi tomato. Not bad at all. Tapi spegeti masak lemak cili padi dengan smoke beef memang sedap. Penkek durian juga sedap. Overall ok la.


Harga untuk 15 orang makan.

Berbuka Hari Keduapuluhlima


Sup ikan air tangan t.linda, ayam masak lemak cili padi air tangan jojet, selebihnya air tangan makcik aku. air tangan aku.. basuh pinggan jek!


Pra ucapan untuk anda semua. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Sila berhati2 di jalan raya. Ketupat ni aku ambil tahun berapa aku tak ingat. Time ni arwah nenek aku ada lagi. Time cari2 gambar terjumpa gambar arwah. Terus rasa hiba. Semoga roh arwah nenek dan atuk dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang disayangiNya.. Amiinn. ...

4 comments:

Yun said...

selamat hari raya dewi..kompem ko dah sampai kontan..tp aku masih di opis..sob sob

Dewman said...

selamat hari raya juga. aku baru sampai. hahaha sedapnyaaa baring2..

cyanamoose said...

selamat hari raya dewi.. berhati2 di jalan bersama cik puteh. mintak ampun ya kalo ada salah silap, tergurau senda, terkasar bahsa.. halalkan makan minum akak yer. :)

Dewman said...

Selamat hari raya juga akak sharna.. huhuhu pelik lak berbahasakan akak. Minta maaf kalau ada salah silap juga. take care!

Nuffnang Ads