nuffnang ads

September 30, 2010

Nikah Plus Pesta

Aku mulakan dengan cerita nikah dan pesta cousinku Nisa. Neway, congratulation to both of you, Nisa and Israr. Nisa, you look so damn cute with jilbab.. :)

Apa lagi, jom tengok gambar!

Majlis akad nikah di adakan di Masjid Al-Bina, Senayan, Jakarta Selatan.

Permandangan dari luar masjid.

Ukiran tingkap.

Memperkenalkan, Nisa and her parents.

Upacara penyerahan anak perempuan kepada bakal suami. Time ni sedih okehh!

Akhirnya mereka sah digelar suami isteri. Dua kali lafaz.

Sarung cincin.. Sebelum dan selepas majlis aku dok melantak je.. Later aku post gambar makanan!

Abang arwah atuk aku.. sedih dowhhh teringat kat arwah atuk!

Setelah selesai majlis akad nikah, aku dan keluarga dari malaysia ke Hotel Atlet Century Park untuk berehat sebentar sebelum ke pesta pada malamnya. Bukan kami saja ada dalam bilik tu, tapi ada 2..3 keluarga dari jakarta dan sekitarnya juga.

Gambar...!!!

Pre wedding photo.

Penyambut tetamu.. Pesta ni ikut adat minang kot??

red carpet..

Ketibaan pasangan pengantin yang mengenakan pakaian serba hitam dan emas.

Di atas pelamin.

Bersama ibubapa masing2.

Chantek!!

Masa untuk bersalam-salaman bersama keluarga dan sahabat handai.. 2 jam diaorang kat atas ni okehh tak makan2.. dok salam je!

Aku malas nak rotate.. :)

Video khas buat tontonan anda semua. Enjoy!

No comments:

Nuffnang Ads