nuffnang ads

September 5, 2010

My Puteh II

So selesai sudah major medical check up si puteh.

1. minyak hitam
2. auto oil
3. engine flush
4. air filter
5. polish (manjakan puteh dah 3 tahun kelam, berparut, noda hitam, pigmentation, black head semua ada) - tak buat pun takpe.. tapi niat lepas 3 tahun nak polish
6. alignment/balancing
7. brake pad yang perlu di tukar sebab dah tinggal 10 percent. 3 tahun tak pernah tukar, gila kental aku bawa keta ke sana ke sini.
8. spark plug
9. camber adjust belah kiri
10. air intake system cleaner
11. cf5 carbon fighter

Total: lepas raya makan biskut cecah air suam kat pantry. Camnilah jadinya kalau non ado suami semua buat sendiri. Takpe at least aku tau benda2 tu utk apa.

Aku suka tgk miami ink dan la ink. Art yang diorang buat tu sangat kreatif. Kekadang teringin juga nak mentatto kulit orang, tapi mustahil la kan. Tapi malam tadi aku diberi kesempatan untuk buat tatto. Susah gila ok. Mesti tersasar dari outline. Abis bersepah2. Belum lagi client aku dok jerit kesakitan. Terlebih tekan.

Gambar ehsan dari tokey kedai. Gambar ni ada darah2 sket. so kuatkan semangat tuk tgk ya!

Aku diberi tugas untuk buat outline tatto rama2.

Bersepah aku buat. hodoh!

Masa untuk mewarna. Buruk habis!

Kalau terasa nak jadi tatto artis, sila la ke http://armorgames.com. Sekian

2 comments:

Aujinz said...

hahahhaha..
sengal sungguh laaa....

Dewman said...

hahahahahaha

Nuffnang Ads