nuffnang ads

November 28, 2012

Rumusan

Hari ni aku senam aerobic di rumah dan coach aku adalah youtube. Aku buat 30 minit je tapi peluh yang keluar macam aku jogging sejam. Best juga, esok buat lagi.

Tadi ada user complaint sebab transaction dia tak berjaya, so aku bukak la attachment yang user bagi tu, sekali kawwwwww ada dua benda pelik, pertama movies xxxl dan kedua 18schoolgirlz - Teen... Kantoi macam tu je. Dah la aku ni boleh check nama, umur dan sebagainya. Maka beringatlah, sebelum printscreen tu pastikan anda telah cancel mana2 tab yang tidak berkaitan. Selalu orang tak perasan tapi lepas tekan enter 'send' baru alamakkkk malu2 aku lupa nak delete. LOL

Jom layan gambar..

 Kambengs grill with black pepper souce
aku bukan penggemar kambeng, tak boleh nak masuk sebab bau kambeng tu tetap ada

 Makcik aku masak pasta goreng.. terbaik

 Petang tu aku berhajat la nak jogging, sekali tengok langit mendung dan akhirnya hujan lebat. 
Yayyy, takyah jogging!

Kolumpo nak hujan weiii.. gambar ni aku tembak Isnin lepas

2 comments:

Aujinz said...

sedapnya kambeng bakoooo... nyam nyam nyam

Dewman said...

uuuuuuu tak minat.. lebih suka ayam

Nuffnang Ads