nuffnang ads

December 4, 2012

Makan Jogging Makan Earobic

Dah dua minggu aku start jogging kalau hujan aku earobic sendiri kat rumah. Semua ini aku lakukan untuk tidak penat bila berjalan2 nanti. Tinggal lagi 2 bulan je tuk meng'fit'kan diri. Sabtu dan Ahad lepas, aku jogging kat kawasan rumah.. total 6km.. ok la for the start. aku lama tak jogging. Alhamdulillah takde la penat sangat. Cuma semalam entah kenapa aku rasa penat gila berdiri lama mencari barang hadiah kahwin tuk kawan aku. Perrrghhhh perasaan nak duduk tu membuak2.. tapi ada budak2 lakkkkk kat seat tuuuu.. sabarrr je.

Sejak semalam makanan rutin aku adalah salad. Wahhh terasa mengadanyaaa.. Terpaksa la weiii, aku beli salad pastu takde orang makan.. makcik aku pesan habiskan nanti tak elok.. nak taknak terpaksa la telan. aku makan dengan roti arab.. tambah thousand island, black pepper sket then ada ayam kfc.. kau carik2.. then aku panaskan dalam kuali.. then makan.. sedappppp!

 Ni makan kat umah jojet.. tapi macam2 sayur la ada, sedappp!!

Ni pagi tadi.. tapi aku guna roti arab.. so keras sket takleh nak bungkus sangat.. ke sayur aku banyak..

2 comments:

wakgelas said...

wak pon sukak makan sayur.. ehHHHe

Dewman said...

sedapkannn.. letak lak kepingan ayam, black pepper sket, curahkan thousand island.. melelehhhh

Nuffnang Ads