nuffnang ads

November 13, 2012

Durian Crepe

Laa ni, kawan-kawan kat fesbuk sibuk dengan durian crepe. Padahal dulu ada je cuma tak sefemes sekarang. Aku pernah makan kat Sweet Chat, durian pancake. Sedap, terasa durian. Satu lagi kuih berasaskan durian, cream puff durian, aku beli kat The Mines. Agak mahal laa.. 6 biji hampir belas2 ringgit kot. Tak ingat sangat.

Hari ni adik aku beli crepe.. aku ingatkan crepe durian rupanya crepe mango. Ok la rasa masam2 manis. Kulit crepe tu pun lembut. Cara nak buat crepe ni pun takde la susah sangat. Takpe nanti boleh try.

Alhamdulillah

3 comments:

jiran sebelah said...

nanti ko buat ya. aku nak rasa. tapi aku tak nak durian. aku nak mango. :D

Yun said...

betul..mmg xsusah pon nk buat durian crepe ni sbb ala2 buat kuih gulung yg hijau tu apa ek...dalam dia inti kelapa..lupa plak nama dia..hahahaha

Dewman said...

Yun, kuih ketayap ya. Aku ada gak tengok resepi memang tak susah pun. Cuma muak la aku rasa sebab ada whipping cream.

Jiran sebelah, meh la datang kuantan. Kat KL not available.

Nuffnang Ads