nuffnang ads

November 23, 2012

Amik Mood


Tinggal lagi 46 hari je usiaku akan menjadi 33 tahunnnnn.. Yesssss, dewasa, single, available!! 
Ko mampu!!

Tataplah gambar aku ketika berusia 30 tahun. Tak banyak berubah pun.. cenggitu je rupa dan BERATnya.. uwaaaa, sob sob! Baju, seluar, tudung yang aku pakai tu pun, aku masih boleh pakai lagi. Aku tukar fesyen tudung je dari pakai bawal ke syria. Mudah, sarung je. Beli pulak yang takyah gosok.. memang best! Kalau bawal, nak gosok lagi, nak tiup2 bagi muncung lagi, pin lagi, nak simpang2 lagi.. amik masa la kalau nak pakai.

Orang kata "Usia bertambah itu berkat". Insyallah, aminn.. 

3 comments:

Aujinz said...

hahahha.. saya pulak ada lagi 25 hari... umur... rahsia.. kah kah kah

Dewman said...

end of year birthday boy.. wah wah wahhh.. happy future birthday :)

wakgelas said...

wak pon besday last week jugakk..,
wak pon dh smpey sydney jugakk.., ehhheEe, bestkann?

psst. Ingtkan orang kata "Usia bertambah itu berat"

Nuffnang Ads