nuffnang ads

November 15, 2012

Bergedil Extra Ayam

Semalam aku goreng bergedil. Ini adalah percubaan kali ketiga dannnnn ianya sangattt sedap, lembut dan penuh dengan isi ayam. Sebelum ni, kalau tak keras, lerai. Kata buat dengan penuh kasih sayang, mesti la sedapkan. Jom la layan gambar..

Semalam aku layan Istanbul Aku Datang dan jalan ceritanys sangat cute. Cute? hahaha, cam kelakar je aku bagi rumusan. But seriously dengan harga tiket RM11 ianya sangat berbaloi. Comedy + romantik + sedih = happy ending. Tapi aku tak faham kenapa masa si beto cuci rambut si lisa, kebanyakkan penonton ketawa.. ini bukan part untuk ketawa, ini adalah part sedih. Aku faham perasaan orang bila kita ditinggalkan, kita akan bengong, kita nak nangis tapi tak keluar air mata, macam2 perasaan bermain dalam diri kita, kita rasa bersalah, kita rasa all negative thoughts. Kalau si beto tak cuci rambut si lisa, maybe boleh tahan 2..3 hari keras camtu :).

Dan masih belum terlambat untuk aku wish uolls Maal Hijrah and may this year brings lots of happiness and prosperity.


Alhamdulillah.

No comments:

Nuffnang Ads