nuffnang ads

November 5, 2012

Makan Budak

Kali ni lama sungguh aku kat Kuantan. Aktiviti kat rumah makan je kerjanya.. badan pun dah naik berkilo2.. takleh jadi, kena start jogging balik. Bapak aku pun dah turun 2.5 kilo hari2 jalan.. jeles ok jeles!

Jom la layan gambar..

Aatif in the house.. kebetulan masa Aatif datang aku telah memotong jariku. Agak teruk juga. Masa pegang si Aatif aku tak perasan baju dia kena darah. Kesian baju.. sorry ya Aatif.

Ikan cencaru panggang.. masakan my father.

Kejadian salah resepi. Sepatutnya nak buat muffin sekali hamek kaw rupanya resepi biskut. Tapi, ya ada tapi.. laku yaa sebab sedap. Mana tak sedap dengan choc chips, dengan walnut, dengan hazelnut. Orang kaya je makan biskut cenggini. Famous amos pun kalah! Sapa nak leh order ngan aku.

Mak aku masak laksa penang. Terbaikkkk wokkk!

2 comments:

jiran sebelah said...

nak free kan?

Dewman said...

ada lagi dua ketul.. amik la free.. hehehe :P

Nuffnang Ads