nuffnang ads

October 29, 2012

Masak2 Bersama Dewman

Kali ni aku agak rajin masuk ke dapur. Goreng telur dadar *bangga sangat padahal telur je, sayur baby kailan dengan ikan masin, pastu aku buat tiramisu dan pizza roti. Aku lebih prefer baked atau grill baru macam omputeh sket.

Raya haji mak aku masak nasi tomato, ayam masala, rendang daging style indonesia and for dessert agar2 caremel. Alhamdulillah, sedap!

Jom layan gambar..

 Roti pizza berintikan hotdog, ayam, nanas kuib dan cheese. 
Nanti aku upload gambar sebelum dibakar.

 Kailan goreng dengan ikan masin, telur dadar yang aku bangga sangat tu.

Tiramisu, terbaikkkkk! Boleh la order chewahhh. 
Tapi aku tak pakai lady finger aku guna biskut marie.

 Sebelum masuk peti ais. Senang je buat tiramisu pukul2, susun, pastu sejukkan. 
Kat youtube ajar cara buat.

 Dan terakhir, nasi tomato.. kelaskan aku susun, chentek je. Tak rugi rupanya tgk maserchef.

No comments:

Nuffnang Ads