nuffnang ads

August 2, 2011

Salam Ramadhan

Selamat menyambut bulan Ramadhan..dewman ingin mohon maaf jika ada salah silap, terkasar bahasa, tesinggung perasaan.. Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dan diberkati.
Amin.

Aku update guna handphone. So, gambar takde. Puasa pertama aku hanya berbuka puasa dengan beehoon goreng dan murtabak. Sedap juga.

Hari ni menghabiskan beehoon goreng semalam. Aku ada beli wantan goreng dan garlic bread konon nak makan dengan mushroom soup tapi sampai je rumah aku teringat coding. Aku layan coding guna hp. Sangat mencabar. Nasib baik bos ajar macam mana nak jump2 server guna ssh.

Sampai di sini saja nanti aku letak gambar.

*update gambar





Nenas paling manis pernah aku makan.. Alhamdulillahhhh settle puasa pertama dan kedua

No comments:

Nuffnang Ads