nuffnang ads

August 9, 2011

Puasa ke-9

Hari ni aku sampai rumah agak awal. Singgah jap kedai cuci keta. Puteh aku dah berkerak sangat. Kelam je.
Petang tadi dalam pukul tiga, aku kirim ayam percik dengan amsyah. Murah RM3. Sama je harga dengan tahun lepas. Aku tak tau lak makcik aku masak apa. t.linda sms bagitau makcik masak mee bandung. Sedap tu.

Aku dah faham apa masalah web semalam. Ada orang dari German try talk-talk with the server but not ours others company. Disebabkan kongsi firewall n switch, switch jadi malas dan tidur sebab penat bekerja melayan tetamu dari german dan menyebabkan semua port web aku down.

Hari ni dah ok. Hope berpanjangan la sampai bila2. Kesimpulan dari masalah ini, sila la update file2 dari live server, production, dan juga backup server. Maka bila swap ke backup server module semua dah update.





*update gambar, first time makan buah kurma yang belum dikeringkan lagi rasa masih kelat2 sebab belum masak sangat.

No comments:

Nuffnang Ads