nuffnang ads

August 12, 2011

Puasa ke-12

Sepatutnya semalam nak makan makaroni cheese tapi t.linda yang baik hati telah menghantar lauk kari. So, dari memenuhkan lauk dalam peti ais, baik kita hidangkan. Ada 4 jenis lauk, ayam masak sos tiram, paceri nenas, kari ikan dan acar. Semuanya lauk yang sedia ada dalam peti ais tunggu panaskan je.


Hari ni, aku akan berbuka puasa di tropicana golf resort anjuran company. Ini adalah kali yang ke-4 aku berbuka puasa di tempat yang sama. Agak bosan, sebab menu sama je. Tapi layan kan je la.

Jap lagi nak cuci mata di Matta Fair.. saja je nak tengok harga.. $$$$$ kena simpan tuk bergumbira..


Suka tengok asap2 tu.. aku pening kepala ni dengan salah satu bank. Tengah buat modul tuk depa. Gila pening, berterabur. Semua nak senang, nak auto tapi end up menyusahkan aku sedikit. Takpe layankan je. Aku suka serabut2 ni.. at least aku ada kerja.. tup tup dah pukul 5 petang. Balikkk weehoooo!! now layan lagu

No comments:

Nuffnang Ads