nuffnang ads

August 7, 2011

puasa ke -7

Jap lagi bas bergerak ke kl. Hopefully tak jem. So, sempat la berbuka di rumah.

Semalam berbuka puasa stemboat mak aku masak. Fuhhh enak bangat. Sejak puasa ni aku tak amik nasi lagi. Agak2 turun tak berat badan? Kita tunggu dan lihat resultnya.

Semalam aku tolong bapak aku kat kedai, tolong nyibuk je sebenarnya. Tadi pun aku singgah kat kedai lagi, end up bapak aku bagi duit belanja. Hip hip horrey la kannnn! Joget lambak dalam opis.

Aku budget lagi dua minggu aku nak balik lagi. Kali ni balik naik flight boleh berbuka puasa dua hari.

Okla aku nak tengok pakcik bas ni bawa bas. Semoga aku selamat sampai ke destinasi. Amin..

*update, sampai je rumah makcik aku masak nasi lauk ayam masak sos tiram. Alhamdulillah.. Akhirnya makan juga nasi.


No comments:

Nuffnang Ads