nuffnang ads

August 15, 2011

Puasa ke-15

Salam Ramadhan

Sejak photoshop dalam lappy aku telah di uninstall gara2 kononnya ada orang nak spot check maka entry2 yang akan datang aku akan update gambar kemudian.

Sabtu lepas, aku sepatutnya berbuka puasa dengan ahli2 GGO's tapi aku tak dapat join di atas sebab2 tertentu. Aku tengok blog sunflower ada gambar mereka bergumbira dihadapan lauk pauk Chinese style. Tampak begitu enak sekali. Takpelah parjumpaan hari raya masih ada chance lagi utk hadir.

So, sabtu tu aku berbuka makan lauk pauk yang ada dalam peti ais. Ada kari ikam aku makan dengan pasta. Then ada murtabak aku beli seblmnya. Settle santapan aku hari tu.

Ahad, aku window shopping di pavi. Tapi tak beli apa pun. Hajat dihati nak carikan beg tuk bonda tapi xde yang berkenan. So beli je la secara online. Malam tu aku berbuka mee wantan special masakan makcik aku merangkap kegemaran aku. Thank you makcik. Then jojet buat sushi.. delicious dan t.linda roti bakar bertahtakan hotdog, nenas, dan cheese. Meletoppp!

Dan hari ini, seperti biasa menghabiskan makanan semalam. Aku ada la beli kuih keria dan badak berendam. Alhamdulliah kenyang

No comments:

Nuffnang Ads