nuffnang ads

August 16, 2011

Puasa ke-16

Holla.. berbuka apa anda hari ini. Aku berbuka di opis sahaja ditemani opismate. Acara tahunan setiap kali bulan ramadhan mesti nak berbuka di opis. Cuma kali ni makan di kedai hanya tapau kuih muih di kg baru. Seperti biasa amshah la tukang bawa. Kali ni kuih byk tak habis. Aku dapat bawa balik roti john yang berharga RM4 dan kuih seri muka. Mahal sungguh roti John sekarang walhal inti sama je.

Banyak gambar yang aku amik. Tunggu aku install photoshop dulu ya. Sebelum aku beransur pulang aku terserempak dengan jejaka yang aku suka tengok. Sebelum ni aku berselisih bahu kat star je so takde la jelas sangat muka dia. Tapi kali ni dia berada dekat dengan aku. Memang mengambil peluang untuk scan sampai puas la. Sedapnya mata memandang. Comel je. Ada sket2 cam orang Korea. Nak juga tu orang korea. Hahahahaha

Okla aku on the way balik rumah. Hope train tak rosak. See Yaa!

*update gambar











Ni jenis melantak ke apa ni.. tukang makan 6 orang je, 2 orang lagi segan2 nak makan

No comments:

Nuffnang Ads