nuffnang ads

June 10, 2011

Tumbuh-Tumbuhan

Seronok kalau ada rumah keliling tanah boleh berkebun 2..3 jenis pokok. Kalau jenis rajin nak menyiram dan say hello to pokok2 tiap2 pagi macam bapak aku kira bonus la. Kat umah aku tu penuh dengan macam2 ulam.. daun raja ada, daun itu ada ini ada (*tak tau nama :P) belum lagi pokok jambu yang 2..3 biji je berbuah sepanjang tahun, mempelam banyak gak berbuah. Pokok kari ada, serai ada dan lain2 lagi. Owh lalang pun ada.. Hehehe

Pokok2 kat bawah ni aku tembak dengan umah sedara aku di batu pahat.


Ni roselle namanya


Ni kalau tak tau juga nama pokok ni, sila la pulang ke korea. Motif korea!
Lee Seung Gi, Sarang hae!


Nama daun ni nanti aku update, aku lupa mak aku pun lupa.


Labu


Labu juga


Baby Labu


Jarum Mas - Jantan


Before maghrib berangkat ke minyak beku semula.

No comments:

Nuffnang Ads