nuffnang ads

June 15, 2011

Menyambut Menantu

Akhir bulan Mei adalah aktiviti beramah mesra dengan saudara mara. Kali ni aku balik kuantan dengan bas. Bukan sorang tapi 4 orang. Lama tak naik bas beramai2. Ada la aktiviti nak buat dan aktiviti terPENTING sekali adalah TIDO dan tidak lupa juga gossip.

Inilah akibatnya kalau bercinta.. bak kata orang ramai 'cinta itu buta'. Bergayut punya la lama sampai langsir bas jadi mangsa. Bayangkan kalau penumpang lain kesat hingus ke, tinggalkan bijih timah ke, kesat air liur ke.. Owwhhh Tidakkk!! Sampaikan aku n the geng turun beli pau pun dia tak perasan. Gila kentang bercinta.

Nah aku persembahkan gambar2 yang sempat aku tembak. Semua gambar aku guna hp 8mp aku. Ada yang aku edit, ada yang tidak. Enjoy!!










Pelamin dalam taman. Kenduri doa selamat je so takde la bersanding ke apa. Last2 kami yang menjahanamkan pelamin tu. Bertaburan dibuatnya. Aku ada amik video tapi nanti la aku letak. Kasi aku edit chenteekkk punya!

2 comments:

Aujinz said...

8mp?.. kena tukor laa header tue.. koh koh koh

Dewman said...

Okeyyyyy baikkkkk akan tukar

Nuffnang Ads