nuffnang ads

June 28, 2011

Koci & Kutu

Aku suka pergi meeting yang tak perlu bersuara. Pergi hanya untuk dengar, angguk kepala, ya atau tidak, cuci mata, memperluaskan jajahan mencari jodoh dan akhir sekali balik opis buat report.. terlupa part paling penting.. makan! Tapi tak semua tempat yang aku pergi dapat makan la.

First time aku pergi meeting kat cyberjaya. Dah la baru masuk kerja, suruh pergi meeting yang aku sendiri tak tahu apa agenda meeting. Bos aku pesan, kalau depa tanya, jawab je 'ok, nanti saya akan bincang semula dengan team' jawapan template dari pagi sampai tengahari. Tunggu sampai tengahari pun dapat makan nasi lemak. Kira ok la kan!

Dah dekat 3 tahun aku kerja kat sini, aku baru dapat name card. Dulu aku kerja kontrak tak sampai 2 bulan pun dapat name card. Bukan aku g meeting pun kat sana. Takpela anggap je la opis aku save budget. Lagi pun aku jarang pergi meeting. Aku minta title helpdesk tak dapat. Eh, baru aku perasan tittle aku takde senior. Demmit! tak aci.. sebenarnya aku lagi suka, kurang beban kerja. boleh!! hahaha gelak jahat..



Seeeee, aku punya turn tahun depan. Demmit tuk kali kedua.

No comments:

Nuffnang Ads