nuffnang ads

June 24, 2011

Budi Doremi

Dewman kembali lagi!

Petang tadi aku pergi makan free kat hotel. Kalau dah petang, makanan also la lite2 kan. Dapat la aku belasah roti jala dan sandwish sedap. Pastu dapat pau lilin kat atas meja. Besar nokss lilin tu.

Lepas makan dapat la sedas dua tembak artis baru dari Indonesia. Nama beliau Budi Doremi. Kenapa Doremi sebab single pertama beliau bertajuk Doremi. Doremi pun boleh jadi tajukkan. Aku baru je kenal budi ni dari budak2 opis. Panggilan budi ni Brono Mars Indonesia. Aku gigih la gogel tak dapat2. Rupanya Budi Doremi.


Sorry la, oleh kerana tempat event tu malap di tambah pula dengan camera yang tak berapa nak canggih sangat, so ini la hasilnya. Banyak2 gambar, satu je yang ok. Nak harapkan budak opis aku amik, semuanya bergegar. Parkinson agaknya.

Dalam video clip Budi ni nampak biasa2 je, tapi depan mata.. please laaa cuteeenyaaa! orangnya kurus, seluar macam fesyen korea, kecik kat bawah pastu pendek atas buku lali tapi yang penting dia muda lagi, lahir tahun 84. Perlu ke nak bagi tau dia muda! aiyoo mencari anak ikan ke?


Dengar la lagu mamat ni. Lucu deh video clipnya. Macam2 gaya dia tiru, dari rock, pop n so on.. at last dia jadi diri dia semula.

Akhir sekali, tatap la wajahku yang kini berusia 17 tahun.. *pengsannnn

p/s: korang nak tau tak apa yang aku borakkan dengan si budi.. aku bagi tau dia 'hi budi doremi, i baru je tengok video clip u kat youtube. First time tengok. Baru kenal tadi.' Apakahhhh takde idea lain ke!! awat laa aku tak cakap 'lucu banget kamu dengan baju kotak2 tu persis baju dalam video klip'

No comments:

Nuffnang Ads