nuffnang ads

June 16, 2011

Shopping

@Maju Junction semata2 ada sales ms. read. Jualan besar-besaran sebab nak tutup kedai. Apa lagi aku n the chubby geng mengambil peluang untuk memuaskan nafsu shopping la. Dapat la sorang sehelai dengan harga bawah RM40. Aku bukanlah peminat setia ms. read tapi itu je la baju besar2 yang ada. Lagi pun design kekadang tu ala2 makcik. Aku lebih suka shopping dekat kedai blook.

Lepas penat membongkar pakaian2 di ms. read sampai menjadi bukit. Kami pun ke food court untuk lunch.






Akhirnya dapat la sehelai blazer yang aku idam2kan selama ini. Sejak aku bekerja aku tak pernah ada blazer. Mencari juga tapi design ala2 sooo executive. Aku nak yang ada design2 sket. Last weekend dapat la beli satu dekat mark & spencer (salah satu kedai jual baju besar2 juga). Bayar sambil tutup hati!! Ramai yang puji blazer ni cantik. Bos aku kata 'baru la nampak smart'. Ya, aku tau selama ini aku selekeh n sempoi di tempat kerja. Kalau la boleh, aku nak pergi kerja pakai jeans, selipar ngan t-shirt je.

p/s: susah jadi orang yang besar ni, baju takde yang murah! tak boleh nak beli longgok2 beli 5, RM50.. no no tak dapek la jet. Tak jumpa. So, simpan la duit.. setahun boleh la beli 2..3 helai.

2 comments:

Aujinz said...

hello cik Dewi.. koh koh koh..
lama x singgah sini..

Dewman said...

Eh en. Aujinz. Mana menghilang, bz ya

Nuffnang Ads