nuffnang ads

June 26, 2011

Nona & Strawberry

Tiada aktiviti yang menarik berlaku pada hujung minggu ini. Hanya ke herbaline untuk mencantikkan kulit muka dan lepak di rumah farah bersama 4 orang anaknya. Meriah uoll ada anak ni, kecoh satu rumah! Memandangkan aku masih single, dapat tumpang bergembira dengan anak memba pun jadi la.. yang penting rumah dia dekat ngan aku.. kalau jauh gamaknya setahun sekali la kot aku datang. hehehe!!

Lepas buat facial aku sempat beli buah nona. Sebiji RM5, aku pun tak tahu kenapa tetiba nak beli padahal bukan la buah kegemaran pun. Aku pun dah tak ingat macam mana rasa buah nona ni. Tapi apa yang aku tau, isi buah nona ni seakan2 macam buah belanda.

Sila abaikan background di belakang. Aku nak cover cahaya sebenarnya, alang2 benda tu ada atas meja, kita gunakan sebaiknya.




Kek batik bersama strawberry.

Pulut hitam dan strawberry juga.

2 comments:

intan said...

Hi, nak tanya, kat mana beli buah nona eh? ada orang ngandung ngidam nak makan buah nona.. xtau dah nak cari kat mane.. kalo boleh tolong bagi tau ye.. Tq.

Dewman said...

Saya beli kat depan maybank equin park, seri kembangan. Apek tu bawa van.

Nuffnang Ads