nuffnang ads

December 6, 2010

Salam Maal Hijrah

Sejak dua menjak ni aku agak down. Fikiran, jiwa, perasaan dan seangkatan dengannya sangat kacau bilau. Pandai setan buat kerjakan! Sempena tahun baru ini, aku berazam untuk memajukan diri, yakin, cekal, kuat, bersemangat, tidak mudah putus asa, comel, senantiasa tampak muda, kurus, PENAT! tiap2 tahun pun azam yang sama, menjadi anak yang solehah, berusaha lebih untuk mendapatkan jodoh.. NON ADO.. baca balik NON ADO.. i single and available.. usaha apa? memperluaskan jajahan pencarian jodoh, mungkin tukar kerja, mungkin juga merajinkan diri turun makan tengahari, dan mandi bunga. Insyallah, aku akan berusaha ke arah kebaikkan.

Aku juga bekerja pada hari orang lain seronok bercuti dan merehatkan diri. Aku di opis melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang pekerja yang berdedikasi, MUNTAH! tapi memang aku rajin.. chewahh!! tapi malas tu tetap ada.. Agak moody sedikit hari ini. Entah mengapa? Hari testing application di server baru. Laju weiiii berdezzzuupppp!!

Ok, selamat malam

Permandangan batu yang ditemani burung2 yang berterbang selepas hujan lebat semalam.

1 comment:

najwa comel said...

alaa,adenye jodoh tu!no worries la.cinta tak usah dikejar.ia akan dtg sendiri *wink wink ;)

Nuffnang Ads