nuffnang ads

December 31, 2010

Laksa Bola Sempit

Aku kat kuantan, pagi semalam sampai. Plan mendadak memandangkan hari ini cuti. Terima kasih team bola sepak malaysia sebab main bagus2 dan yang untungnya rakyat malaysia dapat cuti. Seperti biasa aku tak suka tengok bola, tengok result pun kat wall kawan2. Ensem mana pun pemain bola sepak aku memang tak suka tengok.

Aku agak frust ya semalam. Aku beli tiket bas Transnasional secara online dah la kena RM23.++. Kalau beli kat kaunter RM21.++. Dah la tak boleh nak pilih tempat duduk, depa yang pilihkan. Amik kaw sekali dapat dok depan sekali. Itu ok lagi, tapi dapat lak dok sebelah jejaka yang berbadan sasa tambah lak aku berbadan obesiti. Kesimpulannya, tersangatlah sempit! Tapi sempit2 pun dapat juga aku tidur.

As usual, gambar makanan tetap ada. Laksa Johor






Makchu aku masak, tip top sangat sedap.

No comments:

Nuffnang Ads