nuffnang ads

December 13, 2010

Penangan Alisara

yang mencekikkedarah: semestinya aku, t.linda dan jojet
Agenda: aku terlebih duit so belanja la mereka.. :) no la aku belanja t.linda sebab amik aku kat lcct hari tu.
Masakan: Macam pure thai je

apa tah tajuk makanan ni, rasanya macam kuey teow laksa masam RM6

Aku biasa la, takde ayam tak sah.. tomyam ayam RM5.50

Tomyam santan seafood.. apatah tajuk makanan ni RM16

Overall makanan kat alisara ni sedap2 juga. Phak Kheng2 apatah nama makanan tu tapi gila pedas. Bersiap sedia la tisu utk mengelap peluh.. maybe air peluh akan menitis dalam lauk. Satu lagi yang best telur dadar ada soohoon dan udang. Aku sekarang tak makan udang bisa muntah! Nama makanan pun pelik2, kadang2 aku tak faham pun tukang amik order cakap apa.

No comments:

Nuffnang Ads