nuffnang ads

December 29, 2010

Hani Batrisha

Tengahari tadi aku ke Ulu Yam, untuk bertemu dengan Ayu pembuat produk yang terunggul di abad ini. Jauh ya dari opis ke Ulu Yam, aku ingatkan dekat je. Tapi untuk melihat sendiri produk yang berjaya dihasilkan itu aku dan 4 lagi kawan sanggup meredah jalan tar yang tidak berapa nak bagus tu.

Inilah produk kedua ayu, hasil benih mereka yang diberi nama Hani Batrisha. Sememeh je muka si batris ni.

Hadiah untuk anakmu yang di datangi khas dari department paling di anak tirikan..

Tataplah gambar si Batris yang ketiduran sampai kami balik. Hampa tapi nak buat macam mana kata baby, baru 2 minggu lak tu.

Anak dan ibu tidak benaran. Aku ni asyik pegang anak orang je la. Bila badan besar ni aku boleh pegang baby sebelah tangan je. Terrorkannnn!!

Teringat menjaga adik2 dulu. Aku masih sekolah, tapi bisa mandikan adik2 aku, tidurkan mereka, kalau mak aku, aku tolong tungkukan, tolong barutkan, tolong tepek2 ubat kat perut la kat dahi la pastu masak halia muda dengan telur campur lada hitam. Makanan ni bukan tuk mak aku je ngan aku2 sekali bedal. Sedap tau makan dengan nasi panas pastu letak kicap manis cap kipas udang. Pergghhh lazat pedas2 sket.

Lastly, thank you kinah kerana belanja kami semua. Punah diet aku hari ini dengan nasi ayam separuh mancongkam.

No comments:

Nuffnang Ads