nuffnang ads

December 6, 2010

Akhirnya Keluar Juga

Akhirnya aku keluar juga dari rumah ke maidin bersama t.linda dan jojet. Gembira walaupun hanya ke maidin. Boleh cuci mata, exercise tangan, kaki dan nafsu membeli. Masing2 sibuk berbelanja macam tiada lagi hari esok. Seawal 9.40 pagi, aku gerak ke maidin, ramainya orang di sana bersama anak2. Sampai je maidin, tempat pertama yang dituju sudah tentu la tempat makan. Sebelum belanja, kita belanja perut dulu.

Kedai yati ayam percik.

Lauk pauk di pagi hari

Pilihan aku, nasi kerabu bersama ayam percik

Boleh tahan la sedapnya.. ini bukan breakfast lite2, tapi ini mencekikkedarah

Selingan, memanjakan kaki dan tangan. Ini adalah kali pertama aku cuba. Kesimpulannya abis kulit aku kering. RM70 pedicure dan manicure

No comments:

Nuffnang Ads