nuffnang ads

October 8, 2010

Zivka yang Lucu

Zikva ni anak kepada Feda, sepupu sepapat aku di jakarta. Aku tak pernah jumpa dia, adik aku pernah la. So, nak di jadikan cerita, aku kenal dia di friendster ke facebook, sorry deh aku lupa di mana. Bermula detik itu, kami berdua semakin rancak berbual di facebook.

Baru2 ni, masa aku di Jakarta, buat pertama kalinya aku jumpa Feda dan Zivka. Tapi sayang aku tak berkesempatan untuk lepak di rumahnya, memandangkan keluarga dari Malaysia telah di bagi2kan tempat tinggal. Makayah aku di Cinere aku di Rawamangun.

Si puteri Zikva sangat la comel.. geram je tengok! aku ada hadiah tuk dia.. anak patung! Jom tengok gambar..

Lembu dan paper bag hello kitty..

Bye bye..

Memperkenalkan Zivka.

p/s: nanti aku post gambar homemade klappertaart goldies cheese almond dari Feda..

No comments:

Nuffnang Ads