nuffnang ads

October 4, 2010

Orang Ceramah Aku Makan, Ops!

Aku gerak dari Rawamangun ke masjid jam 11.30 siang. Sampai kat masjid setengah jam 1. Lepak2 kejap pastu aku dan lelain dipanggil untuk MAKANNNNNN!! yayyyyy!! lapar banget.. As usual makan sambil gossip.. kenal2 dengan sedara mara dari sana.. amik2 gambar tapi mulut tetap mengunyah.. Gambar..

Aku dapat kotak.

Wahhh.. ada nasi berlauk rupanya... enak!!

Lepas akad nikah.. dapat lagi kotak walhal majlis tak habis lagi

Ya.. makan lagiiiii, sedappp!! owhh kat sana diaorang takde air tea o panas ke kopi o panas ke oren ke sirap ke.. tapiii airrr AQUAAA.. air mineral yang famous kat sana. Sedihhh!!

Gambar dari dalam bilik hotel.. leh nampak plaza senayan.

Dari masjid.. kami ke hotel.. lepak2 ngan sedara mara yang lain sambil ngobrol2 amik gambar.. kendiannnn Om Rudy suh kami order makanan lagiii.. makan lagi laaa aku sebelum pesta.

Nasi goreng.. ok laaa!! takde la sedap sangat.

Terbaikkkkk!! PISANG GORENG CHEESE DI TUANG COKLAT HANGAT.

2 comments:

najwa said...

motifff ending mcm tu je? choii!

Dewman said...

hahahahaha..

Nuffnang Ads