nuffnang ads

October 19, 2010

Hantaran Gorges Part 2

Oleh kerana masa amat mencemburui aku, so, aku update secara ringkas sambungan dari pesta cikwar. Last week adalah pesta cikwar di sebelah lelaki. Sangat cantik! nanti aku upload gambar. Tante2 dan Om2 dari jakarta juga datang untuk memeriahkan suasana yang agak panas di hari pesta. Dah la kipas tetiba rosak.. Kerja aku sebagai penyambut tetamu, bila aku malas aku bagi sisa pada tetamu, bila malas lagi aku minum cendul.

Owh ya, sebelum terlupa thanxs to awek hot keramat kerana sabar dengan aku yang memang tak tau langsung jalan di kl. Dia, aku jadikan mangsa tukang penunjuk jalan. Rupanya menyetir ini sangat la penat! tapi tidak mengapa, habuannya aku dapat makan spegeti air tangan abg rambut.. hahaha!!

Selepas kenduri, aku bawa Anisa dan Israr jalan2 di kl dannnn buat pertama kalinya selama 30 tahun aku di dunia, aku menjejakkan kaki ke batu caves. Cousin aku ni jenis suka benda2 yang unik. Dah la berbaju kurung, agak kekok juga la kan! Kesimpulannya, dapat juga aku tengok tempat orang dari dekat. 1 Malaysia mehhh, so ok what! Nak harapkan aku pergi sendiri, terima kasih je la.. tapi nyah kenanga maybe pergi.. geng dia ramai! maybe jadi tukang foto.. merasaaa!!

Buat Anisa dan Israr, hope uoll happy di bawa nyetir sama kak dew. Sorry, kalau kalian penat di dalam kereta sambil kak dew mencari jalan ke mamak kembar di putrajaya. Sampe tersasar parah! Jangan serik ya.. datang lagi ke Malaysia, bisa makan2, bisa ke pulau dan lain2 bisa.

Ok, gambar pula..

Ada jambu air, baby tomata, kiwi dan strawberi.

Diceriakan lagi dengan menambah bunga.

Nomm Nomm Nomm

Campuran warna yang menarik!

Cincin..

Wang mas kahwin.

Nice to see, if broken consider sold.. :)

Wang hantaran.

Bunga itu flower

Chantek macam bunga!

Beg pula

Teka la harga? $$$

Sekian, terima kasih..

1 comment:

Kenanga said...

cari jodoh eih kat puncak batu Caves?..eh silap..uol xmampo naik ke atas....**larikkk!

Nuffnang Ads