nuffnang ads

October 23, 2010

Minggu Pentest

Aku masih lagi di opis dari pagi sampai ke malam. Nak cuci mata barang2 kat pwtc pun tak sempat memandangkan ada kerja pembaikpulihan coding. Kerja aku adalah copy dan paste sanitze($_??) dan full cycle testing. Motif function adalah untuk cleankan speacial character supaya orang luar susah sket nak inject apa2 yang patut. Tapi bila sendiri test inject non adooo jadinya.

Akhirnya claim yang ditunggu berbulan2 sudah dicashkan. Duit tak masuk lagi tapi dah makan chicken rice shop 'grill chicken with butter souce' berharga RM19.20. Pastu shopping baju lak.. gara2 ikut si raf la ni!

Minggu depan dari Khamis sampai Ahad aku takde.. nyah kenanga sila jaga jajahan kita. Sila scan cikjan yang boleh di buat suami. Eh, suami tuk aku, tuk kauuuu? anak hekan boleh kann!!

Bila la nak ada kamera, tak perlu dslr, compact pun jadi laa.. 3.2 mp juga la yang berjasa utk aku selama ini. View kl di waktu malam!

No comments:

Nuffnang Ads