nuffnang ads

October 24, 2010

Fish and Meatball

Gambar yang dah lama terperuk dalam hp aku. Lokasi di Ikea bersama t.linda n makcik aku. Sebelum shopping sudah tentulah melantak dulu. Aku teringin nak makan meatball yang lain makan ikan salmon. Aku tak berapa suka ikan salmon tapi kalau ikan kembong goreng garing makan ngan nasi panas letak sambal dan kicap pastu gaul.. pergghh terbaik! Lepas shopping makan lagi.. makan cakoi dengan air soya panas.

Ini t.linda punya.. 2 ketul tapi harga satu.

Ini makcik aku punya.. okla sedap juga tapi pastikan gravy banyak.

Nomm Nomm Nomm

Bau ikan.. hehehe

Mineeeeeeeeee!!

Aku paksa diaorang makan juga.. muak la makan byk2! amik yang 10 ketul lak tu.
Tamak!!

3 comments:

MiszNoRuL said...

i love salmon... yummy!~

Yun said...

2la..mampo ke ko abis kan 10ketui meatball tu?>

Dewman said...

tak mampu! 5 ketul pun dah muak dengan kentang jejari lagi.. fengsan!!

Nuffnang Ads