nuffnang ads

October 13, 2010

Hantaran Gorges Part 1

Masih lagi dalam suasana perkahwinan cikwar, kali ni aku nak post gambar hantaran yang digubah oleh makchu dan makanjang. Bertemakan ala garden dan warna pilihan adalah maroon. So, pada sesiapa yang rasa nak jadikan hantaran kahwin atau hadiah yang gorges, marbelos, bombastik, nak tambah ulat ke, nak tambah pasir ke, nak letak tali rafia ke, boleh lah email kepada dewman80@gmail.com.

Siyes, aku tak tau apa benda dalam kotak tu.
.
Coklat dan kek.

Cupcakes datang khas dari kuantan.

Sireh junjung ala moden, penuh bunga je dari sireh.. tapi hasil nahhh so beautiful.

Telekung sembahyang.. aku ada telekung yang sama patern macam gambar di atas. Pada sesiapa yang nak beli boleh inform pada aku. Aku beli kat Tanah Abang, Jakarta.

Kalau tak silap ada 11 dulang, eh jangan memain bukan dulang sebarang dulang tapi kristal yang datang khas dari poland. Pecah semua, 5 keturunan pun tak mampu nak bayar.

Balasan dari pihak perempuan. Tema pink tapi warna hijau yang lebih.

Memperkenalkan, Cikwar si pengantin lelaki yang sudah bergelar suami. Seronok ke? auuummmm!!

Memperkenalkan juga Si pengantin wanita, Ummi namanya. Ini adalah kali pertama aku jumpa orangnya.. kecil molek dan comel. Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu.

Tidak lupa juga, lauk kenduri.. ayam goreng paling lazat! Nomm Nomm Nomm.

No comments:

Nuffnang Ads