nuffnang ads

August 13, 2012

Ramadhan 17 & 18

Jumaat ni aku balik kampung, weeehhhoooo! lepas sahur, siap2, zassssss memandu secara ops selamat 100km/sejam.. Phheeewwwwwwww pukul berapa la agaknya nak sampai, dah la jalan straightttt, BOSANNNNNNNN gilaaa! Aku dah biasa bawa 110km *ya 140km pun pernah, tapi tak sengaja, tak sedar, lepas ni nak kena adjust bawa 100km, Insyallah boleh. Gamaknya asyik dok tengok meter je la kerjanya.

Tadi bonda aku call, tanya banyak lagi ke cuti. Bonda suruh aku fly ke Padang, ada kenduri kahwin cousin. Bestnya balik kampung, Padang je belum aku pergi lagi. Tapi akhir Dec pun ada kenduri lagi, tapi kat Jakarta. Depa je la kahwin, akuuuu? Insyallah ada ada..

Jom tengok gambarrrrr..

Ramadhan 17 - makan kuey teow goreng t. linda masak.

Ramadhan 18


Beehoon goreng, kopok lekor dari Ganu, Tq Banglong.. dan kuih fuhhh fuhhh tak ingat.. 
ada inti kelapa, badak2 apatah..

Alhamdulillah

No comments:

Nuffnang Ads