nuffnang ads

August 23, 2012

Ramadhan 26 - 29

Selamat Hari Raya uollss.. amacam raya, best ke? aku? best la walaupun dah tua dan SINGLE. :)

Moh la kita tengok gambar santapan berbuka puasa yang terakhir pada tahun ini. Esok2, aku post pasal raya lak ya.

Ramadhan - 26, aku tak ingat makan apa, actually aku dah lost track.. huhuhuhuhu! sedehh

Ramadhan - 27

Pulut panggang t.linda bagi.. sedap TQ

 Again, resepi western+malay

Ramadhan - 28

 Bubur Lambukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, masakan bonda yang super sedapppp!!

Penyedap bubur, ikan yang dibakar 

Sayur dan ulam-ulaman, daun sekentut tarak..

Ramadhan - 29

 Ayam madu, adik bongsu aku belikan

 Pecal yoooo!!

 Tofu dan tepung pelita, aku suruh beli lompat tikam, akhirnya dapat tofu sebab puteh hijau :)

 Alhamdulillahhhh, Terima Kasih Ya Allah

Mee goreng jerrrrr.. :)

Sekian

No comments:

Nuffnang Ads