nuffnang ads

August 15, 2012

Ramadhan 19 - 22

Aku suka layan tazkirah kat IKIM masa nak pergi kerja. Aku dengar radio masa drive je. Sebab tu la aku tak tau sangat perkembangan lagu2 baru. Semalam ustaz bincang pasal sabar, redha dan syukur, di manakah tahap kita? Contoh la kan 'Makcik, suami makcik baru je meninggal pagi tadi, excident'. Makcik tu jawab 'Alhamdulillahhh, Innalillah hiwa inna ilai hiroji’un'. Ini tahap syukur. Kalau la aku.. meraung2 la kottt pastu start redha. Tengok situasi la macam hp aku hilang, sedih dalam sedih sabar pastu redha pastuuu beli baruuu arrrr! Ishhh ishhhh..

Jom tengok gambar, kejap je dah masuk syawal.

Ramadhan 19

Senonohkan, tak tukar bekas, periuk2 atas meja. jojet bagi bubur lambuk katanya dia dok kacau kat opis. Pelik lak aku makan bubur ni, siap ada jagung. Aku dah biasa makan bubur lambuk mak aku buat, ada macam2 sayur, pedas2, rasa ikan bilis pastu letak kicap.. fuhhh sedappp.. aku dah request hari jumaat ni.

Ramadhan 20


Oleh kerana makcik aku takde, so aku tapau tomyam ayam, sayur kailan dan telur bungkus. Tamak haloba sangat kekdahnya!

Ramadhan 21


Sekali lagi aku tapau, nasi goreng pataya dan sup ayam

Ramadhan 22

Chicken terayaki subway :) duaaaaaaaa ok duaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*badan aku dah takde angin, sebab aku makan banyak macam ni.. Alhamdulillahhhh

No comments:

Nuffnang Ads