nuffnang ads

March 2, 2010

Cantik ke kawwww??

Tiada aktiviti yang menarik last weekend. Hanya aktiviti yang sama.. jogging, shopping, lepaking, makaning, tiduring dan facialing.. Sabtu lepas aku keluar dengan kak gee dan laki barunya filo.. and aku suka tgk dia sebab dia tinggi kot!! bercikcuran di pelita dekat klcc.. kemudian amik gambar guna eos kak gee. Anak2 kak gee telah di babysit oleh hadeknya di rumah.. fitam hadek tu jaga anak2 kak gee yang nakal.. abis pelapik seluar dalam kak gee di
kerjakan mereka. Roti abg jijon juga dibuat mainan. Ibu borek anak rintik..

Apa yang aku shopping?? ya, aku shopping bra.. aku ada citerkan nak beli dari tahun lepas.. baru sekarang dapat direalisasikan.. harga, hukmaakkaiiihhhh RM139.. gilo apoooo!! tu yang susah kalau aset sebesar nasi lemak RM3.50 terlebih lemak.. kan senang RM1.50 boleh beli 6 helai harga RM20 sehelai.. nie sehelai jeee.. dok ulang la bra tu nanti sampai lusuh, tahun depan baru beli lain!

Hari ahad, hari mencantikkan muka di herbaline equine.. tempat baru dan ada promotion, RM28 tuk 90 minit. takde la best sangat sebab tukar tangan.. mula2 A cuci muka aku, pastu B letak mask.. overall not bad.. tapi aku lebih suka buat dengan ivy kat kuantan.. dia sangat telitiiii, teliti giler.. kalau boleh setiap inci mukadia nak tonyoh sampai bersih.. dari mak aku belum kahwin sampai anak empat pun masih buat facial ngan ivy..


Air teh apa tah.. mukadimah setiap kali nak buat facial


Aku amik yang promotion pastu tambah double mask harga RM86 kalau tak RM130++


Then cuci kaki guna berus.. air suam tambah garam.. katanya tuk menghaluskan kulit kaki yang berkerak.


Dah siap, sarungkan kaki dengan selipar nipis nieh.


Sebelum facial kena sedut wap air rebusan serai ke apa tah.. aromaterapi katanya kasi relax.


Sekali tengok macam rumah urut pun ada.. selepas berkemban pastu baring dan sesi mengurut2 muka pun bermula.

2 comments:

Aujinz said...

gambo masa berkemban...

takde ke???...






[haiyyaaaa...lesung terbang lagi...]

Dewman said...

amboiiiii nak buat apa dengan gambar berkemban?? owhhhhh ok ok faham.. hahahahaha

Nuffnang Ads