nuffnang ads

March 15, 2010

Australia Part 1: Brisbane

Hari aku berangkat ke Singpore dan transit ke Brisbane adalah sangat kelam kabut.. pada aku moment tu sangat gila.. hampir tidak ada mood untuk meneruskan perjalanan.. tapi berkat doa dan kesabaran akhirnya sampai juga, Aku touch down pada pukul 9.00++ pagi dan group lain terpaksa menunggu aku hampir 3 jam. untuk ke town brisbane kami naik cab, it cost AUD38++..

Perkarangan airport.
Sampai di stesyen keretapi, simpan beg (AUD7 satu locker) dan menapak ke town pastu makan nasi beriani (AUD10) dan menumpang solat di QUT..

Welcome dewman.


Locker.


Nasi sedap sebab mahal dan tengah kebulur.


Ada band kat tengah2 town Brisbane.

Aiskrim free Peters Heaven Choc Truffle.

Queer? sesuai tuk kenanga dan kak gee.

Posing depan notice board di QUT feeling student PHD.. amik kaw takmo kalah!

Menapau kebab ayam (AUD8.99).

Harga tiket train termasuk bas semua zone (AUD18).

Dalam train to Robina dan naik cab ke miami beach(AUD24).


Tempat tinggal selama 8 hari.

Lepas rehat terus ke Carrara Market yang hanya di buka pd hari Khamis - Ahad.

Market ni ala2 pasar tani kat Shah Alam setiap hari Ahad.

Sebelum balik apartment, singgah jap kat coles dan beli junkfood yang berasaskan cheese.

Selepas maghrib aku keluar balik jalan2 di surfers paradise, ini kawasan tourist.

3 comments:

Aujinz said...

best best best...

pergi merewang rupenya..

Kenanga said...

tingin la nk masuk queer space tu...mesti ramai adek2 saleh!

Dewman said...

risau budak malehsia pun ada :P

Nuffnang Ads