nuffnang ads

February 22, 2010

Istilah 18sx

Sila baca email berantai dari ahli2 GGO.. aku tak join sangat laa kebetulan bz.. chewahhh!! kononkannn.. aku budak baik!! malam tu aku rasa sunplawer telah mempraktikkan merenung bulan terang di pantai.. pantai mana? biarlah rahsia..


Makan tengahari yang di sponsor oleh aku sebelum aku nak berhenti, alih2 tak jadikan.. besar pahala menjamu orang.. nasi ambang masakan kawan aku.. sedapp tapi kalau ada pedas2 sket lagi sedappp!!


p/s: Aujinz jgn baca!! eh mesti dah terbacakan sebab amaran kat bawah sekali :P

4 comments:

Aujinz said...

cik dewman..

kalau takmo bagi ai bace, letak laa amaran kat atas..muahahahhaha..[kalo letak pon..aku baca gakkk..]

dari dulu sampai la nie..aku tak penah tengok bulan terang...nak try gak aaa..pantai mane bulan leh nampak terang????

wakakakakakka...[..uish..lesung terbang!!!..]

Dewman said...

aujinz, kalau nak tgk bulan terang u carilah pantai yang puteh2.. kalau gelap kena pakai lampu suluh.. takut nanti tak jumpa lambat lak proses!! opsss hahahahaha!!

cyanamoose said...

naseb nama ai tk naik... bakal pengantin tu mmg byk tanya kan kak gee... opps!

Yun said...

sbb dia pegang title.BAKAL...tu yg byk kene belajar...

kalo nk beli lampu LED cantek..aku leh supply..satu seploh hengget..nnt aku hupdate gamba lampu tu mcm mane...lampu suluh..xberapa nk terang..keh keh keh

Nuffnang Ads